** (برای باز کردن جواب هر سوال بر روی سوال کلیک کنید)
1- من اولین بار است که وارد سایت مایپر شده ام ، چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما می توانید سفارش خود را سبد خرید ثبت کنید سپس بروی سبد خرید کلیک نمایید، اگر شما از قبل ثبت نام کرده باشید می توانید خرید خود را نهایی کنید، اما اگر اولین بار است که بدون ثبت نام اقدام به ثبت سفارش کرده اید پس از کلیک کردن بر روی سبد خرید خود با دو گزینه ی ثبت نام سریع و ثبت نام کامل مواجه می شوید که می توانید ثبت نام خود را از یکی از این دو راه انجام دهید، پس از ثبت در صورت نیاز به تغییر مشخصات خود می توانید با کلیک کردن بر روی گزینه داشبورد من که در بالای صفحه سمت چپ مشاهده می کنید، اقدام به تغییر مشخصات خود نمایید.
2- نحوه ثبت نام در مایپر چگونه است؟
شما می توانید پس از وارد شدن به سایت مایپر روی گزینه ثبت نام در بالای صفحه کلیک نمایید و ثبت نام خود را به طور کامل انجام دهید، اما اگر میخواهید ثبت نامی سریع داشته باشد می توانید بر روی سبد خرید خود که در بالای صفحه سمت راست مشاهده میکنید کلیک نمایید و پس از وارد کردن شماره همراه خود اقدام به ثبت نام سریع نمایید. پس از آن میتوانید با استفاده از داشبورد من مشخصات خود را کامل کنید
2- تحویل سفارش به چه صورت می باشد؟
پس از ثبت سفارش در صورت نیاز اپراتور مایپر با شما تماس می گیرد و هماهنگی لازم صورت می پذیرد، در حال حاضر ساعت پخش مایپر، ساعت 10 ، 13:30 و 17 می باشد که به زودی تعداد ساعت های پخش به 5 بار در روز افزایش خواهد یافت، همچنین در هر زمان از ساعت کاری مایپر شما می توانید (با هماهنگی قبلی) نسبت به تحویل سفارش خود اقدام نمائید، در ضمن سفارش هایی که کمتر از 1 ساعت تا پخش مانده باشد به صورت خودکار به ساعت پخش بعد موکول می شوند.
3- آیا می توانیم هر بار بدون ثبت نام کردن سفارش خود را ثبت کنیم؟
خیر، شما می توانید پس از ثبت سفارش در سبد خرید خود با کلیک کردن روی سبد خرید فقط با وارد کردن شماره همراه اقدام به ثبت نام سریع نمایید و با سرعت بیشتری نسبت به قبل سفارش خود را ثبت کنید و کوتاهترین زمان در محل تحویل بگیرید.
4- هنگامی که در ثبت نام مشکل داریم یا نمی توانیم ثبت نام انجام دهیم چه کاری باید انجام دهیم؟
در هر مرحله از ثبت نام و یا روند کار با سایت و برنامه های مایپر به مشکلی برخوردید می توانید با اپراتور مایپر تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح کنید. اپراتور مایپر روند کار را برای شما توضیح میدهد همچنین می تواند خود نسبت به انجام عملیات مورد نظر برای شما اقدام نماید.
5- هنگامی که به اینترنت دسترسی نداریم و نیاز به ثبت سفارش داریم چه کار باید انجام دهیم؟
شما می توانید با اپراتور مایپر تماس بگیرید، اپراتور مایپر می تواند حتی در صورتی که ثبت نام نباشید شما را ثبت نام و سپس سفارشتان را ثبت کند.
6- نحوه پرداخت هزینه سفارش به چه صورت می باشد؟
شما به 3 طریق می توانید پرداخت خود را انجام دهید:
1- پرداخت اینترنتی(درگاه امن بانک ملت)، با استفاده از این روش مایپر برای تشویق شما کاربران عزیز برای مدت محدود 2% تخفیف بیشتر بر روی مبلغ کل فاکتور شما اعمال می کند.
2- پرداخت در محل با کارت: پیک مایپر همراه با پایانه فروش سیار بانک ملت در محل شما حاضر شده و شما میتوانید به وسیله هر کارت عضو شبکه شتاب وجه خود را پرداخت کنید.
3- پرداخت در محل نقدی
7- چگونه می توان تخفیف بیشتر گرفت؟
شما می توانید با معرفی مایپر به دوستان خود 5،000 تومان تخفیف بگیرید و به دوستان خود 5،000 تخفیف مایپری دهید، نحوه گرفتن تخفیف به این صورت است که شما می توانید در زمان ثبت نام کامل کد معرف خود را 3 وارد نمایید تا برای شما یک کد تخفیف ایمیل شود (پس از تایید شماره همراه و ایمیل خود) سپس با وارد کردن کد تخفیف در سفارش خود از مایپر تخفیف بگیرید.
8- چگونه با معرفی دوستان خود می توان تخفیف گرفت؟
نحوه تخفیف به این صورت است که با مراجعه به داشبوردتان می توانید کد معرف خود را مشاهده نمایید و بعد از این هر وقت که خواستید دوستان خود را به مایپر معرفی کنید، در صورتی که در صفحه ثبت نام کد معرفشان را،کد معرف شما وارد نمایند، تخفیف 5،000 تومانی مایپر هم به شما و هم به دوستی که معرفی کرده اید تعلق میگیرد.(پس از تایید شماره همراه و ایمیل خود)
9- دوستی که ما معرفی میکنیم حتما باید از طریق سایت ثبت نام کند یا با تماس تلفنی مایپر می تواند تخفیف بگیرد؟
بله امکان پذیر می باشد، شما بایستی از اپراتور مایپر کمک بگیرید، اپراتور مایپر شما را ثبت نام کرده، پس از آن شما بایستی ایمیل و شماره همراه خود را در سایت تایید نمایند.
10- آیا می توانیم هربار از کوپن تخفیف مخصوص معرفی دوستان استفاده نماییم؟
خیر، کوپن تخفیف، یک بار مصرف می باشد، اما می توانید با معرفی دوستان دیگر بدون محدودیت از تخفیف معرفی دوستان بهره مند شوید.
11- می توان کوپن مخصوص معرفی دوستان خود را به کاربر دیگری برای استفاده داد؟
خیر، کوپن تخفیف تنها مربوط به حساب کاربری شما می باشد
12- از کوپن تخفیف مخصوص معرفی دوستان برای هر مبلغ خریدی می توان استفاده کرد؟
خیر، حداقل خرید شما در مایپر برای استفاده از کوپن تخفیف مخصوص معرفی دوستان می بایست 50،000 تومان باشد.
13- هزینه پیک مایپر برای تحویل سفارش به چه صورت می باشد؟
پیک مایپر درحال حاضر در محدوده ای که در سایت مشاهده می کنید فعالیت دارد که این محدوده ها در روزهای آتی گسترش میابد، هزینه پیک برای خرید بالای 30.000 تومان بر عهده مایپر می باشد، و خرید زیر 30.000 تومان مبلغ 2.500 تومان می باشد که بر عهده ی مشتری می باشد. کاربران عزیزی که خارج از محدوده پوشش مایپر هستند نیز می توانند به صورت حضوری نسبت به تحویل سفارش خود اقدام کنند.
14- برای کنسل کردن سفارش خود چکار باید کرد؟
اگر سفارش شما هنوز توسط اپراتور مایپر تایید نشده شما می توانید از طریق داشبوردتان اقدام به کنسل کردن آن نمایید، به این صورت که بر روی دکمه ضربدر موجود در بالای فاکتور کلیک می کنید، اگر سفارش شما توسط اپراتور مایپر تایید شده باشد می توانید با تماس به اپراتور مایپر سفارش خود را کنسل نمایید. برای دیدن راه های ارتباط با مایپر
اینجا کلیک کنید.
15- برای تغییر نحوه پرداخت سفارش چکار باید کرد؟
چنانچه سفارش شما بر روی درگاه اینترنتی بانک ثبت شده باشد و شما بخواهید آن را به صورت پرداخت در محل (چه با کارت و چه نقدی) تغییر دهید و همینطور برای تغییر از پرداخت در محل به پرداخت اینترنتی، بایستی با اپراتور مایپر تماس بگیرید.
16- با چه کارت هایی می توان خرید اینترنتی انجام داد؟
با تمام کارت هایی که عضو شتاب هستند می توانید خرید اینترنتی خود را انجام دهید. فقط توجه داشته باشید که کارت های شتابی قابلیت خرید اینترنتی را دارند که علاوه بر شماره کارت 16 رقمی دارای شماره رمز اینترنتی (رمزدوم) باشند. چنانچه رمز دوم کارت خود را دریافت نکرده اید، برای تعیین رمز دوم کافی است یکبار به یکی از دستگاه های خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود بروید و با انتخاب گزینه تغییر رمز دوم کارت، یا تغییر رمز اینترنتی، اقدام به تعیین کردن آن نمایید.
17- راه های ارتباطی با مایپر به چه صورت است؟
اگر هنوز سوالی در مورد خدمات مایپر دارید و یا ابهامی در مورد سرویس های موجود دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی: اینستاگرام، واتس اپ، ایمیل، تلگرام، و تماس تلفنی با ما در ارتباط باشد. شماره تماس های مایپر در بالای صفحه و شبکه های اجتماعی در پایین صفحه آورده شده اند. ما در مجموعه مایپر تمام تلاش خود را برای رفع مشکل شما کاربران عزیز می نماییم. برای دیدن راه های ارتباط با مایپر
اینجا کلیک کنید.
18- دوست دارم از مایپر خریداری کنم، اما هنوز کاملا به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمین شوم که پس از خرید، کالا به دست من می رسد؟
ما در مجموعه ی مایپر سعی داریم از ابتدای سفارش در کنار شما باشیم و در صورت نیاز به سوالات شما پاسخ دهیم، پس شما کافیه با ما در ارتباط باشید و مشکلات و مسایلی که در حین خرید برایتان پیش می آید را با ما مطرح کنید. همچنین برای اطمینان بیشتر شما می توانید گواهی نماد الکترونیکی ما را که در صفحه ی اول سایت قرار دارد، مشاهده و بررسی کنید، همینطور می توانید اعتبار آن را از سایت نماد الکترونیک مربوط به وزارت صنایع و معادن استعلام نمایید. در ضمن شما می توانید با انتخاب پرداخت در محل پس از دریافت کالا و اطمینان از کیفیت خدمات ما وجه آن را نقدی یا با کارت بپردازید. پس جای هیچ نگرانی نیست و می توانید نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید. اعتماد شما برای ما ارزشمند است. برای دیدن راه های ارتباط با مایپر
اینجا کلیک کنید.
19- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه می توانم مطلع شوم؟
شما می توانید از طریق داشبورد خود از وضعیت سفارش های خود مطلع شوید.
21- آیا پس از ثبت سفارش می توانیم ساعت، روز و نحوه ی تحویل سفارش را تغییر دهیم؟
بله، شما می توانید پس از ثبت سفارش در صورتی که نیاز به تغییر ساعت، روز و نحوه تحویل سفارش داشتید، از طریق راه های ارتباطی با اپراتور مایپر تماس بگیرید، تا در اسرع وقت نسبت به تغییر آن اقدام نماییم. برای دیدن راه های ارتباط با مایپر
اینجا کلیک کنید.
قدردان همراهی شما عزیزان هستیم.
بزودی منتظر تغییرات جدید باشید.